قوانین و مقررات

قوانین مرجوعی

از کلیه کالاهای ارسالی (استوک) قبل از ارسال با ذکر اسم کاربر تست سلامت و فیلم گرفته می شود و سپس کالا برای مشتری ارسال می شود. استفاده نادرست از کالا و خسارت وارد کردن به آن به هیچ عنوان به عنوان مرجوعی قابل قبول نیست.

کالاهای نو یه صورت بسته بندی اصلی برای کاربر ارسال می شود و اکثرا دارای ضمانت هستند که کاربر می تواند با شرکت ضمانت کننده در ارتباط باشد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد (با اطلاعات نوشتاری و نه عکس محصول) باید حداکثر طی ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، با شماره های تماس فروشگاه هماهنگی و مطرح شود.

عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.

توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی (به مدت هفت روز) به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد(قبل از ارسال با واحد فروش هماهنگ شود). هزینه باز پس فرستادن کالا برعهده خریداراست.

توجه شود که فروشگاه نوین رایان به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال آسیب های وارده در مسیر ارسال ندارد و باید از شرکت های ارسال کننده مانند پست و تیپاکس پیگیر خسارت خود باشید. قبل از ارسال به اسم خریدار از سلامت محصول استوک فیلم گرفته می شود و در صورت نیاز برای کاربر ارسال می شود. محصولات نو خود دارای ضمانت هستند.

حریم خصوصی

نوین رایان با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های نوین رایان از طریق آنها صورت می‌گیرد.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و نوین رایان تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین نوین رایانممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. 

شرایط و مقررات

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه نوین رایان را از خود سلب می‌کند. نوین رایان هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای نوین رایان وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.